• EDAG SOULMATE

    Gdy samochód staje się nagle lepszy niż smartfon

  • Inżynieria jakości EDAG 4.0 – postęp z korzeniami w Saksonii

    Centrum rozwoju dla wspieranej semantycznie diagnostyki pojazdu przedstawia nowe impulsy dla świata motoryzacyjnego

  • Z prędkością 350 KM/H w ścianę

    Albo: jak właściwie testuje się materiały CFK w Lamborghini?

Z ŻYCIA EDAG-a

EDAG Soulmate

Gdy samochód staje się nagle lepszym smartfonem.

Smartfon przeniósł dosłownie codzienne sprawy do kieszeni. Bez szczególnego rozgłosu zintegrował funkcje MP-3, terminarza, aparatu fotograficznego, słownika, programu obsługującego pocztę elektroniczną i oczywiście telefonu. Nie dziwi więc to, że większość z nas ma przy sobie telefon przez prawie całą dobę, ale relatywnie nie prowadzi wielu rozmów telefonicznych. Ta konsolidacja pogłębia się: dzięki obecności internetu w sieci komórkowej mamy prawie wszędzie dostęp do danych, przy pomocy których możemy znacznie więcej, niż jedynie zdobywać informacje.

więcej

MATERIAŁ, Z KTÓREGO POWSTAŁA ZMIANA

„Light Cocoon“ EDAG-a może zmienić przyjęty sposób widzenia motoryzacji przyszłości

Tak już jest z równowagą w zakresie znaczenia wynalazków. Gdy Mikołaj August Otto wynalazł w roku 1862 spalinowy silnik czterosuwowy, większość mu współczesnych nie miała pojęcia, że stanie się on kamieniem milowym, który zmieni świat. Czy pomysł ten stał się decydujący dla społecznego sukcesu motoryzacji, nie jest pewne.

więcej


EDAG INŻYNIERIA JAKOŚCI 4.0 – POSTĘP Z SAKSOŃSKIMI KORZENIAMI

CENTRUM ROZWOJOWE SEMANTYCZNIE WSPOMAGANEJ DIAGNOSTYKI SAMOCHODOWEJ DAJE NOWE IMPULSY DLA MOTORYZACYJNEGO ŚWIATA.

„Jesteśmy Światem Samochodów w świecie samochodów” – w ten sposób reklamuje się Saksonia w ramach kampanii wizerunkowej „tak działa się po saksońsku” jako miejsce przyjazne dla przedsiębiorstw tej branży.

więcej

DROGA DO PRZEMYSŁU 4.0 WIEDZIE PRZEZ ROZWÓJ PRODUKTU

DLACZEGO PRZEDSIĘBIORCY POWINNI POSTAWIĆ NA NOWĄ STRUKTURĘ SWOICH PROCESÓW

Realizacja dotychczasowych procesów produkcyjnych natrafi w przyszłości na ograniczenia nie do pokonania.
To jest fraza ostatnich lat. Słyszy się ją na wszystkich kongresach przemysłowych. Wygłaszane są na ten temat referaty, proponowane warsztaty. Wielkie koncerny chcą jej, średni i mali też, nawet rząd federalny ma ją w swojej agendzie: Industrie 4.0.

więcej

Z 350 KM/H W ŚCIANĘ

ALBO: JAK WŁAŚCIWIE TESTUJE SIĘ KOMPOZYTY Z WŁÓKNEM WĘGLOWYM W LAMBORGHINI?

Gdy rozmawia się z naszym kolegą Łukaszem Laskiem z biura EDAG Neckarsulm na jego ulubiony temat, wyczuwa się jego zamiłowanie do supersamochodów.

więcej