• EDAG SOULMATE

    Gdy samochód staje się nagle lepszy niż smartfon

  • Inżynieria jakości EDAG 4.0 – postęp z korzeniami w Saksonii

    Centrum rozwoju dla wspieranej semantycznie diagnostyki pojazdu przedstawia nowe impulsy dla świata motoryzacyjnego

  • Z prędkością 350 KM/H w ścianę

    Albo: jak właściwie testuje się materiały CFK w Lamborghini?

Kultura Marki

Świadomość marki

Będąc jednym z największych, niezależnych biur konstrukcyjnych, wspierających wiodące marki samochodowe świata, spoczywa na nas duża odpowiedzialność. Nasza praca przyczynia się do tego, że samochody i ich producenci wywołują silne oddziaływanie rynkowe.  Pojazdy służą już nie tylko do przemieszczania się. Powinny one także zachwycać i poruszać społeczeństwo, a także zmieniać świat i uczynić nasze życie lżejszym.

Nasze rozumienie marki jest w związku z tym skierowane nie na to, aby postrzegano nas jako eksperta w zakresie rozwoju technicznego i technologicznego, ale także jako tego, dla którego rozwój ludzki jest ważnym bodźcem dla naszych osiągnięć i wiedzy. Chcemy zachwycać społeczeństwo coraz to lepszymi rozwiązaniami. Jest to nie tylko nasze idealizm, ale także nasza inspiracja.

Istotą naszej marki jest „poprawa”, czyli dostarczanie za każdym razem lepszych rozwiązań nie tylko klientom, ale także osobom, z którymi współpracujemy. Niezależnie, czy jest to mały detal, czy też duży projekt: jeśli na koniec nasza praca przyczynia się do fascynacji społeczeństwa nie tylko pod względem technicznym, ale także emocjonalnym, rozprzestrzenia radość z mobilności i przedstawia, jak ważny jest ten rozwój, jest to dla nas znak, że nie tylko wykonaliśmy naszą pracę dobrze, ale wykonaliśmy ją zdecydowanie lepiej. To jest celem naszego rozwoju. To jest marka EDAG. To jesteśmy my.

Kultura przedsiębiorstwa

Czego można spodziewać się po kulturze przedsiębiorstwa u jednego z największych usługodawców konstrukcyjnych przemysłu motoryzacyjnego?  Stereotypy konserwatywnego, obcego światu inżyniera nas z pewnością nie dotyczą. My jesteśmy inni. Jako przedsiębiorstwo, które funkcjonuje w  stale dynamicznie przekształcającej się branży, musimy stale trzymać rękę na pulsie. W związku z tym kultura naszej firmy jest świeża, nowoczesna i dynamiczna.

Naszych pracowników scala zdrowa mieszanka indywidualizmu i zespołowego ducha, indywidualnej odpowiedzialności, a także samorealizacji, kreatywności oraz orientacji na realizację celów - to wszystko odróżnia nas od obrazu konserwatywnego inżyniera. oraz uwydatnia nasz wyjątkowy obraz. Bo przy całej technice: jesteśmy ludźmi. Ludźmi, których motywuje i zachwyca praca nad rozwojem i zarażanie tym innych. Jesteśmy ludźmi, którzy kochają motoryzację i doskonale wiedzą, że mają do wykonania istotne zadanie społeczne.